Setkání Mezinárodní vorařské asociace v Itálii

02.08.2015 21:29

Ve dnech 10.-13.7.2015 jsme se zúčastnili zájezdu na Setkání Mezinárodní vorařské asociace v Itálii, které je pořádáno každoročně v jiné členské zemi. V letošním roce se konalo v městečku Valstagna v Itálii. Autobusem se vyjíždělo v pátek 10. 7. v 6:00 hod. z Davle. Jeli jsme kolem Řezna (Regensburg), po poledni jsme se zastavili v Kufsteinu, prohlédli si Brixen, kde byl internován K.H. Borovský a večer jsme se ubytovali v hotelu Alfa ve Vicenze. V sobotu 11.7. v 8:00 hod. odjezd do Valstagne, kde se konalo mezinárodní setkání vorařské asociace. Na zasedání byli za vltavanské spolky delegováni br. Camplík a br. Bílek. Prohlédli jsme si městečko a mnozí z účastníků absolvovali na loďkách prohlídku jeskyní Grotta di Oliero. Odpoledne jsme odjeli do Bassana del Grappa, kde jsme si prohlédli město a občerstvili se. Poté jsme pokračovali do Marostica. V neděli 12.7. v 8:00 hod. odjezd do Benátek. Náš autobus nás dovezl do městečka Punta Sabionni, odkud jsme se lodí přepravili do Benátek. Několik účastníků zůstalo v Punta Sabionni a dalo přednost koupání na pláži. Loď nás dovezla do přístaviště u Náměstí sv. Marca a odtud jsme vyrazili na prohlídku světoznámého města. Večer jsme měli v hotelu společnou večeři. V pondělí 13.7. jsme ráno po snídani odjížděli do Verony. Při prohlídce města jsme navštívíli Juliin palác a podnikli jsme projížďku vláčkem po zajímavostech města. V 15:00 hod. jsme se vydali na zpáteční cestu. Domů jsme dorazili ve 2:00 hod. ráno. Celý zájezd byl velmi hezký. Z našeho spolku se zájezdu zúčastnilo šest členů.